آسمان ابری

وبلاگی در حوزه تکنولوژی

آسمان ابری

وبلاگی در حوزه تکنولوژی

سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 راه اندازی شد!

سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 راه اندازی شد!

شرکت Hewlett Packard یک سرور جدید HPE ProLiant RL300 Gen11 را معرفی کرد که راه‌حل‌های محاسباتی را برای برنامه‌های کاربردی ابری ارائه می‌دهد که توسط پردازنده‌های Ampere پشتیبانی می‌شوند. HP پیشرو ارائه دهنده سرورهایی است که محاسبات بومی ابری را برای ارائه دهندگان خدمات و مشاغل دیجیتال اجرا می کند.

انتظار می رود سرور جدید HPE RL300 Gen11 تقریباً شش ماه دیگر (یعنی سه ماهه سوم 2022) در دسترس قرار گیرد. این سرور نسل اول سرورهای سری HPE ProLiant RL Gen11 است و از پردازنده های Ampere، Ampere Altra و Altra Max برای پردازش ابری استفاده می کند. در ادامه به بررسی دقیق این سرور خواهیم پرداخت.

این سرور جز  سرور فیزیکی می باشد.


ویژگی های سرور HPE RL300 G11

شرکت HP ویژگی هایی را در هر محصول جدید قرار می دهد که می تواند کاربران را به استفاده از آن ترغیب کند. موارد زیر را می توان از ویژگی های اصلی RL 300 G11 در نظر گرفت:

1. برای بارهای کاری بومی ابری طراحی شده است

سرور HP RL300 Gen11 به دلیل تعداد هسته ها، قدرت پردازش بالا و عملکرد خوب در کارهای سنگین به عنوان نسل بعدی سرورهای با قابلیت محاسباتی شناخته می شود. این سرور ظرفیت پشتیبانی از 128 هسته برای هر سوکت را دارد که عملکرد و قدرت بالایی را ارائه می دهد.

این سرور همچنین عملکرد مناسب برای بارهای کاری بومی ابری را با هسته های تک رشته ای و سرعت ساعت ثابت ارائه می دهد. این ویژگی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از پلتفرمی که می‌تواند در محیط‌های کم مصرف مستقر شود، فضای کم رک را مدیریت کنند.

2. راندمان کاری بسیار بالا

سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 از پردازنده های آمپر پشتیبانی می کند. به لطف معماری جدید، این پردازنده عملکرد بالاتری نسبت به رقبای خود ارائه می دهد و در عین حال انرژی کمتری مصرف می کند. در نتیجه این سرور می تواند با انرژی کمتر، راندمان کاری بالایی را در اختیار کاربر قرار دهد.

همانطور که گفته شد، این سرور به پردازنده های Ampere، Ampere Altra و Altra Max مجهز است که عملکرد فنی را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد و تاخیر پاسخ سرور را کاهش می دهد.

3. هسته های بیشتر، مصرف برق کمتر

شاید یکی از مهم ترین فاکتورهای هر کاربری برای انتخاب و خرید سرور، قدرت بالا و مصرف کم آن باشد. در گذشته اگر سروری با قدرت بالا انتخاب می شد، انرژی بیشتری مصرف می کرد.

اما اکنون، با سرور HP ProLiant R300 G11، می‌توانید سروری دریافت کنید که تا ۱۲۸ هسته را در هر سوکت پشتیبانی می‌کند، در حالی که انرژی کارآمد است. هسته های بیشتر امکان اجرا و پردازش بارهای کاری متعدد را فراهم می کند.

برای خرید هارد سرور hp می‌توانید از طریق سایت دالمن افزار پارسه اقدام نمایید.

نظر مقامات HPE و Ampere در مورد RL300 G11 چیست؟

نیل مک دونالد، معاون اجرایی و مدیر کل HPE گفت: «شرکت ها می دانند که چابکی سرور، انعطاف پذیری و نوآوری مهم هستند. آنها همچنین به دنبال عملکرد بالا، قابلیت اطمینان و امنیت در دستگاه ها هستند. اینجاست که HPE وارد می شود و چرا ما Ampere را انتخاب کردیم."

بنیانگذار و مدیر عامل Ampere افزود: "Ampere از اینکه اولین عضو Cloud-Native و جدیدترین عضو خانواده HPE ProLiant است، هیجان زده است." این فناوری موتور رشد صنعت ما است، اما در عین حال، به یک پردازنده مدرن نیاز دارد که هم قدرتمند باشد و هم در مصرف انرژی بسیار کارآمد باشد تا نیازهای جهانی را برآورده کند. «HPE در ارائه سرورهای ProLiant مبتنی بر ابر Ampere Altra و Altra Max برای مشتریان سازمانی و ارائه دهندگان خدماتی که فناوری‌های ابری را به کار می‌گیرند، جایگاه رهبری دارد.»

برند HPE به بازارهای نوظهور محاسبات ابری قدرت می دهد

HPE با تکیه بر 30 سال رهبری در نوآوری فناوری اطلاعات، اکنون راه حل های IT خودکار، ایمن و همه کاره خود را به بازار رو به رشد ارائه دهندگان خدمات و همچنین شرکت های دیجیتال محور که توسعه فناوری اطلاعات بومی را پذیرفته اند، گسترش می دهد.

پیشنهادات جدید HPE برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و موارد استفاده همیشه در حال تغییر، کارایی و راندمان انرژی بالا را ارائه می‌کند. سرورهای جدید HPE ProLiant RL Gen 11 یک سوکت را ارائه می‌کنند که تا ۱۲۸ هسته در هر سوکت را برای محاسبات مقیاس‌پذیر ارائه می‌کند. این سرورها برای مشتریانی که خدمات دیجیتال، جریان رسانه، پلتفرم‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک، خدمات مالی یا آنلاین و خدمات مبتنی بر ابر مانند IaaS، PaaS و SaaS ارائه می‌دهند، ایده‌آل هستند.

کلود سیگما یا CloudSigma  یکی از اولین کاربران سرورهای HPE ProLiant RL می شود.

CloudSigma ارائه دهنده خدمات مختلف Cloud IaaS و PaaS از طریق سرورهای ابری انعطاف پذیر کلاس سازمانی در اروپا، ایالات متحده و خاورمیانه است. CloudSigma یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که نیاز به شخصی سازی سرور ابری خود دارند. این شرکت به مشتریان اجازه می دهد تا کنترل کامل بر سرور خود داشته باشند و محدودیت هایی را در مورد نحوه استفاده کاربران از منابع ابری خود حذف کرده است.

به عنوان یک ارائه دهنده ابر، CloudSigma سرور HPE ProLiant RL300 G11 را برای رفع نیازهای خود انتخاب کرد. رابرت جنکین، مدیرعامل CloudSigma می‌گوید: «بر اساس معیارهای ما، سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 با پردازنده‌های Ampere عملکرد بالایی ارائه می‌کند. این قابلیت به ما این امکان را می دهد که هم به اهداف خود برسیم و هم هزینه نهایی تحویل محصول به مشتریان را کاهش دهیم.

سرور Proliant RL300 Gen11 چه زمانی عرضه می شود؟

سرور HPE ProLiant RL300 Gen11 در سه ماهه سوم 2022 توسط نمایندگان فروش HPE در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

شما می توانید برای استعلام قیمت رم سرور کلیک نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد