آسمان ابری

وبلاگی در حوزه تکنولوژی

آسمان ابری

وبلاگی در حوزه تکنولوژی

سرور HPE DL345 Gen11

سرور HPE DL345 Gen11

اگر بخواهیم صادقانه سرور HPE DL345 Gen11 را بررسی کنیم. لازم به ذکر است که این سرور اچ پی بر خلاف سرورhp dl360 g10 plus در ایران اصلا محبوبیتی ندارد اما با این وجود برای تعداد اندک خریداران این سرور بررسی فنی ارائه خواهیم داد. سرور HPE ProLiant DL345 G11 یک راه حل مقیاس پذیر و تک سوکت است و می تواند حجم بالایی از داده های مجازی را فراهم کند. این سرور همانند مدل های قبلی است که معرفی کردیم. از نسل چهارم پردازنده های AMD EPYC استفاده می کند. افزایش پهنای باند حافظه (تا 3 ترابایت)، فضای ذخیره سازی ورودی/خروجی PCIe Gen5 و EDSFF، حداکثر 20 LFF/34 SFF و حداکثر 4 پردازنده گرافیکی جلویی، این سرور را به یک راه حل تک سوکت عالی برای بارهای کاری فشرده شما تبدیل کرده است.

خرید رم سرور از سایت دالمن افزار پارسه

ویژگی‌های امنیتی پیشرفته با Silicon Root of Trust HPE در میان‌افزار تعبیه شده‌اند و اثر انگشت دیجیتالی را برای پردازنده امن AMD ایجاد می‌کنند تا عملکرد ایمن را قبل از راه‌اندازی تأیید کند. سرور HPE DL345 Gen11 عملکرد ذخیره سازی چشمگیر و گزینه هایی را برای بارهای کاری فشرده مانند ذخیره سازی نرم افزاری، رمزگذاری ویدیو و برنامه های مجازی ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا درباره این سرور نسل بعدی بیشتر بدانید.

برای خرید عمده تجهیزات سرور روی لینک زیر کلیک کنید.

https://dap.co.ir/wholesale-server-equipment/

چه پردازنده هایی را می توان در سرور HPE ProLiant DL345 Gen11 استفاده کرد؟

سرور DL345 G11 از نظر پشتیبانی از پردازنده هیچ تفاوتی با مدل های دیگر ندارد. اگر به خاطر داشته باشید، در نسل های قبلی سرورهای HPE ProLiant، برخی از سرورها فقط می توانستند چند مدل پردازنده طراحی شده برای آن نسل را پشتیبانی کنند. اما در نسل 11 اینطور نیست و تمامی سرورهای این نسل از پردازنده های یکسانی پشتیبانی می کنند. کمترین فرکانس پردازنده های AMD EPYC برابر با 2.4 گیگاهرتز و بالاترین فرکانس توربو پردازنده EPYC 9174F برابر با 4.4 گیگاهرتز است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد