آسمان ابری

وبلاگی در حوزه تکنولوژی

آسمان ابری

وبلاگی در حوزه تکنولوژی

سرور HPE ProLiant DL360 G11

سرور  HPE ProLiant DL360 G11

یکی از شناخته شده ترین و بهترین شرکت های سازنده سرور در دنیا اچ پی می باشد که این شرکت انواع سرور را تولید و به بازار عرضه می کند. سرور HPE DL360 G11 نمونه ای از این نوع سرورها بوده و یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل ها به حساب می آید.

شما می توانید برای خرید تجهیزات سرور با گارانتی از طریق سایت دالمن افزار پارسه اقدام نمایید.

اگر به زیرساختی نیاز دارید که بتوانید آن را به طور موثر گسترش یا ارتقا دهید تا کسب و کار خود را به جلو ببرید، سرور HPE DL360 Gen11  بهترین گزینه برای رفع نیازهای شما است. این سرور با قابلیت انطباق و انعطاف پذیری عالی، برای زیرساخت های فناوری اطلاعات، فیزیکی، مجازی یا کانتینری ایده آل خواهد بود.

سرور HPE ProLiant DL360 G11 در دو فرم فاکتور SFF (2.5 اینچ) و LFF (3.5 اینچ) طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. بسته به نوع این فرم فاکتورها، 10 هارد و SSD 2.5 اینچی و 4 هارد SSD و HDD 3.5 اینچی توسط سرور مذکور پشتیبانی خواهند شد.

لازم به ذکر است که سرور HPE ProLiant DL360 G11 یک واحد فضای رک را اشغال می کند.

سرور HPE ProLiant DL360 Gen11 از دو پردازنده از خانواده پردازنده های مقیاس پذیر Xeon نسل چهارم اینتل (پلاتینیوم و طلایی) با حداکثر 56 هسته پشتیبانی می کند.

خرید هارد سرور سیگیت از سایت دالمن افزار پارسه

سرور HPE DL360 G11 دارای 32 اسلات رم است. از این 32 اسلات، 16 اسلات توسط CPU اول و 16 اسلات توسط CPU دوم پشتیبانی خواهند شد. رم های پشتیبانی شده توسط این سرورها رم های RDIMM با فرکانس 4800 مگاهرتز هستند. لازم به ذکر است که رم های RDIMM فقط در کنار رم های هم نوع قرار می گیرند و کار می کنند.

مدیران از پورتی به نام ILO برای کنترل از راه دور و دسترسی به سرور HPE ProLiant DL360 Gen11 استفاده می کنند. اگر مدیر برای مدیریت سرور نیاز به دسترسی بیشتر و وسیع تری داشته باشد، باید مجوز دریافت کند.

تمامی اجزای سرور HPE DL360 G11 برق مورد نیاز خود را از منبع تغذیه دریافت می کنند. این منابع تغذیه پلاتین و تیتانیوم هالوژن کم توان 800، 1000 و 1600 وات را برای قطعات سیستم فراهم می کند.

هوای گرم سرور HPE ProLiant DL360 G11 با استفاده از 7 فن با قابلیت اتصال داغ تخلیه می شود. فن های هات پلاگ به فن هایی گفته می شود که بدون خاموش شدن سیستم قابل نصب یا تعویض هستند.

برای خرید راه اندازی اتاق سرور کلیک کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد