آسمان ابری

وبلاگی در حوزه تکنولوژی

آسمان ابری

وبلاگی در حوزه تکنولوژی

معرفی سرورهای سوپرمیکرو

شرکت سوپرمیکرو یکی از پیشگامان فناوری های برتر دنیا با کارایی و کارایی بالا همواره از تکنولوژی و نوآوری های برتر استفاده کرده است. SUPERMICRO راه‌حل‌های IT سبز سرتاسری را برای شرکت‌های HPC، Data Center، Cloud Computing، Enterprise IT، Hadoop/Big Data و Embedded Systems در سراسر جهان ارائه کرده است. سرورهای پیشرفته Supermicro در Block Structure Solutions طیف گسترده‌ای از ماژول‌ها، اجزای سازگار برای ایجاد راه‌حل‌های فناوری اطلاعات، برنامه‌های بهینه‌سازی شده، با بهره‌وری انرژی را ارائه می‌دهند. خط تولید گسترده Supermicro شامل سرور سوپر میکرو، بلیدها، سیستم‌های GPU، ایستگاه‌های کاری، مادربردها، شاسی، منابع تغذیه، فناوری‌های ذخیره‌سازی، راه‌حل‌های شبکه، سرور نرم‌افزار مدیریت و لوازم جانبی/کابینت‌های SuperRack است. نوآوری‌های معماری Supermicro شامل معماری‌های دوگانه، FatTwin، SuperServer، SuperBlade، MicroCloud، Super Storage Bridge Bay (SBB)، ذخیره‌سازی دو طرفه، ماژول‌های برق پشتیبان باتری (BBP)، ورودی/خروجی جهانی (UIO) و WIO است که منحصر به فرد است. و کارکردهای ارزشمند Supermicro 20 سال تجربه مهندسی پیشرفته را با تخصص تولید و یکپارچه سازی موثر ترکیب کرده است تا راه حل های Supermicro را ایجاد کند که محاسبات سبز را به بازار عرضه کند. Supermicro ابتکار "We Keep IT Green" را پذیرفته است. او خود را متعهد به حفاظت از محیط زیست می داند.

برای خرید سرور فیزیکی به سایت دالمن افزار پارسه مراجعه کنید.

ابزار سوپرمیکرو به نام IPMI

سوپرمیکرو که در سال 1933 تأسیس شد و در سن خوزه، کالیفرنیا مستقر است، از زمان آغاز به کار همواره سودآور بوده است. این شرکت دارای مراکز عملیاتی در سیلیکون ولی هلند، پارک علم و فناوری و مرکز لجستیک در تایوان است. به جرات می توان گفت که Supermicro یکی از موفق ترین شرکت های جهان در آینده خواهد بود. نسل جدید سرورها و راهکارهای ذخیره سازی Supermicro X10 اغلب دارای مزایایی نسبت به نسل های قبلی هستند، مانند: پشتیبانی از پردازنده 160 واتی TDP، حافظه DDR4-2133 مگاهرتز در DIMM، 7 اسلات PCI-E، پشتیبانی از SAS 3.0/SATA 3.0/NVMe. HDD/SSD hot-swap، شبکه‌های 40G/10GBase-T/10G SFP+/56Gbps FDR IB و +96% ارائه‌دهنده برق دیجیتال در سطح تیتانیوم.

برای استعلام قیمت تجهیزات سرور می توانید از طریق سایت دالمن افزار پارسه اقدام نمایید.

 

 ایستگاه های کاری بزرگ با سرورهای دارای رتبه Whisper-Quie دارای این مشخصات هستند: 4 GPU/Xeon Phi، Thunderbolt و CPU TDP 160W. IPMICFG یک ابزار پیکربندی دستگاه IPMI برای سرورهای Supermicro است. Supermicro یک ابزار خط فرمان است که استاندارد IPMI را ارائه می دهد و Supermicro دارای دستورات خاص OEM است. این ابزار مبتنی بر CLI می تواند در محیط های DOS، Windows و Linux اجرا شود و نیازی به نصب نرم افزار ندارد.

ابزار سوپرمیکرو به نام SMPCIPMI

در بحث کیفیت، کارشناسان معتقدند با انجام فعالیت های بازرسی و آزمایشی نمی توان کیفیت را در محصول گنجاند. محصول باید از ابتدا به درستی ساخته شود. این بدان معنی است که فرآیند تولید باید از ثبات مناسبی برخوردار باشد و همه افراد درگیر در این فرآیند (مانند اپراتورها، مهندسان، تضمین کیفیت و پرسنل مدیریت) باید به طور مستمر برای بهبود عملکرد تلاش کنند. فرآیند و کاهش تغییرات. دارای انعطاف پذیری در پارامترهای کلیدی ابزار SMPCIPMI یک ابزار غیر Super Micro است که به کاربر اجازه می‌دهد با رابط‌های سیستم SuperBlade و دستگاه‌های IMPI از طریق Command Line Interface (CLI) ارتباط برقرار کند. این ابزارها دارای دو حالت کاربری هستند، حالت خط فرمان و حالت پوسته. این ابزار را می توان به راحتی در زیرساخت های موجود برای ارتباط با سرور سوپر میکرو از طریق مدیریت کنترلر ادغام کرد. Supermicro Cloud Servers SYS-6015W-NTRB یک سرور قدرتمند 1U با قابلیت نصب در رک با قیمتی عالی است. عملکرد و ویژگی های کلی آن باعث می شود که این سیستم برای پول بسیار مناسب باشد. GCN به این نتیجه رسید که سرورهای ابری Supermicro با عملکرد بالای بارگذاری وب، دسترسی آسان به اسلات های توسعه جانبی، چهار درایو مغرضانه و قیمت پایین، انتخاب بازبین هستند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد